luni, 6 septembrie 2010

Vise.


Noi doi iubindu'ne daruindu'mi iubirea si traind amandoi intr'o lume complet diferita de cea in care traim acum in lumea viselor.
Acolo totul e posibil .Esti ca un drog ce ma distruge usor usor dar totusi atat de placut,o senzatie care nu o pot scrie in cuvinte e ca si cum doar la o atingere simti ca traiesti pana atunci erai o umbra ratacita pe pamant ce incerca s'ishi gaseasca locul undeva unde e soare s'poata s' straluceasca.
Dar cum era noapte in ochii tai nu am reusit s'gasesc soarele care s'ma incalzeasca si s'imi spuna mi'a fost dor de lumina ochilor tai de zambetul tau de copil de buna dispozitie care mi'o dai.
Dar asta niciodata nu se va intampla...cand o persoana iti spune aceste cuvinte te simti ca si cum traiesti dinou iubesti dinou zambesti dinou.Dar cuvintele frumoase sunt foarte greu de conceput deaceea oamenii refuza s'vorbeasca refuza s'traiasca alaturi de feririce si aleg partea cea mai grea...S'se inchida in sine.
Intotdeauna cand ajungi s'iubesti gandestete ca cineva va sfarshii suferind si plangand si gandinduse cum A FOST ODATA.Revino'ti a fost nu mai este!!! acum toate au un nou inceput.
Poate ca s'uiti prin ce ai trecut trebuie s' schimbi totul.
Vise
Sperante
Zambete
Oamenii
Prietenii
Familia
Locurile
....
UN NOU INCEPU...
altfel vei sta si te vei gandi locul unde l'am cunoscut amintirile si multe altele....
Oare are sens|?|iti raspund eu la intrebare NU are.:)
http://www.youtube.com/watch?v=l2JHQdGm7VI&feature=related

Un comentariu:

  1. Visele noaastre se implinesc :x
    Si feriiiicitaaa zambeesc:-x
    Cand toaataa noopatea ne-am iubit ,
    Raze de soare au pierit..


    Asta e un vers\:d/
    din adela popescu-visele noastre;xxxxxxx

    RăspundețiȘtergere