luni, 6 septembrie 2010

Eu si tu niciodată

Atatea lucruri care am crezut ca or s'se intample intre noi atatea sperante atatea vise fumate de tine .
Fumate mi-as dorii s fiu prima ta tigara care o fumezi cu placere si intins pe spate s'ma tragi in plamani pana la ultima suflare.Mi'as dori s'fiu ultima ta tigara care o fumezi cu atata pofta stiind ca nu vei mai avea alta.
Visele noastre adica ale mele  au fost fumate de tine si numai de tine si fumul acela raspandit in lumea intreaga si eu cautandu'l stiind ca nu il voi mai gasii  niciodata.Asta s'intamplat cu tine de asta m'ai ranit atat de mult atatea amagirii atata suferinta intr'un copil ca mine care nu a gresit cu nimic.
De ce ai vrea s'imi faci asta|?| spune'mi de ce |?| Pt ca stii ca sunt naiva si cred totul cred vrajelile tale cred iubirea care nu mi'o impartasesti care e doar in mintea mea in imaginatia mea.
Pentru ca eu stiu s'apreciez orice si oricine si un buna spus in  gluma de tine nu sti cat de mult inseamna pt  mine.Dar tu niciodata nu ai stiut s'apreciezi niciodata ce am facut si inca fac...
Dupa o perioada ne vorbind cu tine am reusit s te uiti'dar nu am putut prea mult timp si ti'am trimis msj deshii nu eram vinovata cu nimic tot eu mi'am asumat greselile facute de tine pentru ca tu deshii esti mai mare ca mine nu esti capabil s'iti asumi riscul "iubiri"care dupa mine nu a existat niciodata ,tot ce s fost pana acum au fost sperante si dinou sperante...atat de mult am suferit si inca ...inca nimic...
NIMIC fara sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu