luni, 6 septembrie 2010

Acum.


Stau si stau,stau,stau........
In acelasi  loc pe scaunul de la birou si scriu,scriu,scriu ma invart in calesi cerc in aceleasi locuri nimic diferit...
si parca fiecare zi care trece e mult mai rea decat cealalta,nu sti ce s'mai faci ca totul s'fie mai diferit decat ce ai facut pana acum si tocmai deaceea mi'am facut acest blog s'pot s imi scriu toate gandurile sentimentele si lacrimile ce le am pe fiecare cuvant care il scriu vreau s'ma eliberez desii nu o pot face unei om pt ca sunt satula de sfaturi,sfaturi si dinou sfaturi care nici macar nu vin din suflet si nici macar nu ma ajuta cu nimic.
Incerc s'ascund tristete'a ce se ascunde in mine cu un zambet...si incercam s' sper ca toate vor trece si e specific varstei dar pur si simplu NU MAI POT!!!.
Sunt prea multe,visele mele sunt spulberate de mult si tot demult am incetat s'mai visez s'mai sper pur si simplu  parca as fi moarta...
Aceleas lucruri banale zilnic aceiash oameni neschimbati aceleasi fete care iti zambesc si te sapa pe la spate.
Mereu cand  au nevoie de ajutorul tau cat de mic se comporta ca si cum am fi prieteni de o viata,si cand le ceri ajutorul se fac ca ploua.
Aceias baieti care se comporta lafel"indiferent,nepasator,jalnic etc." pur si simplu ti se ia,ti se face scarba s'te mai uiti la ei si totusi ei trec mai departe poate ca e mult mai bine s fi asa dar|?|dar|?|dar ce...ei nu au inima ei nu au suflet si nu simt nimic niciodata asta e lumea in care traim si incerc s'fac fata dar pur si simplu nu mai pot.

Un comentariu:

  1. Trist istoric ........insa ce e mai important e faptul ca tu esti o luptatoare si nu te vei da batuta cu 1 cu 2 asa ca hai sa stergem orice lacrima de pe obrajii tai sa infruntam impreuna greutatile vietii de care desigur toti avem parte ! ;;)

    RăspundețiȘtergere