luni, 6 septembrie 2010

Cry



Aici mai pot s'ma recreez si s'imi fac ordine in ganduri,cand nimeni nu te intelege si iti reproseaza si te jigneste si isi bate joc si te face s'plangi plangi plangi!!!,te gandesti oare asa mi'a fost scris s'sufar dupa fiecare persoana in parte si s'pui suflet in orice faci si in oricine...poate ca e si din cauza ca sunt zodia rac cum toata lumea stie ca racii sunt ce'i mai sensibili si pun la suflet orice.
Poate ca daca as pute s'dau timpul inapoi si s'schimb ceva as face'o ce sa fac daca TE IUBESC ce s'fac daca nu stiu sa distrug zidul asta de URA ce ne desparte dc nu poate s' fie bine de ce nu e suficienta iubirea|?|dc fiecare clipa de fericire trebuie s'o platesti in LACRIMI|?|Dc nu vii|?|pur si simplu DE CE |?|!!!
Prin orice vis care il traiesc prin orice gand voi cauta IUBIREA.....
Eu sunt aici dar tu nu ma vezi
Eu te iubesc dar tu nu crezi
Eu plang si zambesti
Eu Visez tu imi spulberi visele
S'ma prefac ca nu sunt eu  s'schimb prezentul mi'ar fi greu

Un comentariu:

  1. trebuie sa te gandesi ca viata bate filmul ,ca tu esti mai buna dekt celelalte ca esti diferita esti mai speciala , trebuie sa te gandesti ca tu meriti mai mult !!! ca sunt multe multe foarte multe perosane care te iubesc nu ai idee cate sunt ! stii poate ca dumnezeu ti-a pastrat ceva mai bun , ceva are e perfect pentru tine , pe cineva care stie cum sa-ti vorbeasca sa iti arate cu adevarat e inseamna sa iubesti ,trebuie sa o iei ca pe un sut in fund care te duce mai departe
    >:D< Te iubesc :-x

    RăspundețiȘtergere