luni, 6 septembrie 2010

Regăsire.

Multi dintre noi ne regasim in multe lucruri banale care pt altii sunt stupide.
Cunosc oameni care se regasesc in  melodii,versuri.
Oameni care se regasesc in carti
Oameni care se regasesc in vise
Oameni care se regasesc in sperante
fel si fel....Dar daca stam s'o luam logic noi in ce ne regasim|?|Eu de exemplu ma regasesc in melodii si filme...si imi place cand vad persoane care trec prin ce ma trecut eu ma ajuta s'vad cat de mica e lumea si nu sunt singura care trece prin lucruri dinastea.
Scriitori intotdeauna cartile lor au fost atat de bune pentru ca au un secret tot ce scrie in ele este despre viata lor despre peripetiile lor si le impartasesc cu altii.
Ne ajuta s'invatam din greselile altora dar sti pana nu te lovesti singur nu sti ca doare.Un sfat pentru toata lumea
1-Ignorati pe cine nu merita
2-Iubiti pe cine va iubeste
3-Daruiti cui va daruieste
4-Impartashiti sentimentele voastre cu cine are mai multa nevoie decat voi.
5-Radeti chiar daca va doare
6-Cititi'va propia carte a vieti voastre si atunci vei simti ca ai o experienta in viata.
7-Invatati s'iertati
8-Invatati s'iubiti
9-Invatati s'traiti fiecare clipa alaturi de parinti pt ca niciodata nu se stie cand se va termina si o s' va para rau
10-Nu raniti pe nimeni.
Sunt 10 sfaturi care eu mereu le am cu mine si ma ajuta s'trec peste multe in viata si greutati sper s'va fie de folos si voua.

2 comentarii: