marți, 7 septembrie 2010

Despre mine :x.

Cu ce s'incep :]|?|
Am 17 ani si desii incerc mai mereu s'nu par o persoan acare ii pasa de toti cei din jurul ei nu imi iese intotdeauna.Ma supar foarte repede pe o persoana dar in acelas timp imi trece foarte repede,pur si simplu nu pot s'tin ura pe anumite  persoane daca m'ai suparat oadat te'am iertat dar s'nu faci o obijnuinta din asta pt ca a doua oara ma voi preface ca nu te'am cunoscut niciodata.Imi plac foarte mult animalele si eu zic ca fiecare ar trebui s' aibe macar in viata lui un animal de companie pt ca el te asculta te intelege nu te tradeaza si mereu o s'vina la tine si s'iti impartaseasca iubirea lui.
Imi place s'fac poze sper candva s ajung un fotograf de succes:x,deoarece imi place s'imi pun imaginatia la incercare si fotografia nu e atat de usoara cum spun unii trebuiesc respectate niste reguli si multe altele.
Imi place muzica aici nu o s'dau prea multe detalii pt ca nu prea imi place s'vb despre asta.
Ma regasesc cel mai mult in melodiile lui Zeno,Miley Cyrus,Taylor Swift,Vescan,Justus,Nane,Rihanna,Cosy,DBSK,Selekt,Florin Chilian,Moni-k,Ne-yo,Nimeni Altu',si multi altii.
Imi plac foarte mult melodiile Japoneze si filmele mai ales cele drama si comedia un film preferat drama este "virgin snow"si de comedie "my little bride" sunt super faine dac a nu le'ati vazut vi le recomand dupa filmul The last song cu actrita principala Miley Cyrus.
Imi place foarte mult s'scriu cand sunt suparata si s' asc melodiile mele preferate.
Da am avut si chitara :)) tata'l meu a insistat foarte mult s' invat s'cant la chitara daca el stie eu de ce nu as sti|?|...
Am vrut intr`un timp dar m'am plictisit foarte repede pur si simplu nu ma atras...ma atrage mult mai mult pianul este mult mai linistitor si te calmeaza.
Am foarte multi prieteni sau care cel putin se dau drept prietenii mei dar max 3 persoane iubesc cu adevarat care mi'au fost alaturi prefer s'pastrez anonimatul s'nu se simta ceilalti jigniti sau folositi pt ca eu stiu cel mai bine cum este.
Despre iubire nu mai spun nimic cititi si voi celelalte postari si veti intelege ce cred eu despre iubire si ca nu am  avut parte de ea dar sper s'aiba altcineva parte de ea si s'fie fericit din toate punctele de vedere si ii doresc tot binele din lume,pt ca nu pot purta ura sau s'fiu dusmanoasa ca nu simte acelasi lucru,viata merge inainte trecem si peste asta.
Familia mea este cea mai minunata excludem faptul ca ma cert cu mama zilnic nu e zi in care s'imi reproseze fati curat in camera desii este,ma schimbat Alexandra[Bf]a scos din mine un copil ce mama nu a putut in 16 ani de zile,pur si simplu stie s'se bage pe sub pielea omului si s'te faca s'o adori.
Dar nici rux nu e mai prejos,pitica mea fara de care nu pot s'traiesc desii ne certam si ne contrazicem la noi cearta  nu dureaza mai mult de 5 minute maxim ,indiferent de situatia sunt sigura ca si daca as hotara s'plec din tara ceea ce chiar vr s'fac la `18 ani pt ca nu mai rezist aici,imi va fi alaturi chiar si acolo departe...si celelalte persoane care se stiu le iubesc MUUUUUUUUUULT din tot sufletul meu >:D< acum doar nu oi sta s'scriu despre fiecare in parte pt ca nu mi`ar ajunge o carte dapoi un blog.
Si as mai avea multe de spus despre mine si despre ce ma inconjoara dar nu vreau s'va plictisesc.
V'm pupat papa!:*

4 comentarii:

  1. îîî ^_^
    asa e fha >:D<
    ai lăv iuuuuu:X:X:X
    si sper sa`ti treaca cu ala :-l ... ca ma enervezi cum erai tu inainte si cum esti acu`:-l

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asa?!
    EU te iubesc bybb :xxxxxxx
    Mult ;)
    Sii ador acest blog;)
    Imi place mult cum gandesti :xxxxxxxx

    RăspundețiȘtergere