luni, 6 septembrie 2010

Sfarsitul vacantei


O vacanta ca toate cele speram s'fac multe lucruri care nu le'am facut pana acum ...sperand ca sunt mult mai mare,desi pute'am s le fac foarte usor si simplu a intervenit sila,cheful si toate cele.
Vacanta asta a fost atat de aiurea "iubire"imi vine s'rad cand scriu cuvantul asta pentru ca eu nu mai cred in ea.
Poate din cauza ca nu am gasit persoana potrivita si cand am crezut ca am gasito tocmai atunci totul s'spulberat,poate ca si din cauza prietenilor poate ca si din cauza mea,poate ca si din cauza... nici nu stiu ORGOLIULUI nostru prea mare...speram si speram si inca mai speram dar acum am realizat ca sper degeaba.
Nimic in lumea asta nu mai merita s' pui suflet.
Pana si unui animal daca nu il bagi in seama toata ziua vine la tine si cu ochisorii lui mari iti impartaseste iubirea dar oamenii|?|! te'ar lasa s'crapi in acelas loc scufundat de tristete si suferinta pe care o porti si se strangi cat mai multe pe fiecare zi ce trece si nu vin s'iti intinda o mana s' nu te ineci.cam asta a fost in vacantza asta de vara cu iubirea...SFARSITA pe APA SAMBETEI.
Prieteni.... stupid cuvant mai exista si asa ceva|?|Se pare ca da am cativa care nu m'au parasit la greu dar am ajuns s'cunosc si fetele celor care o piteu mereu dupa o masca de fier si pt ei eram doar un rol intr'un film care trebuiam s'ma distruga psihic si nu numai.Imi dadeau sperante,defapt ei stiind ca sunt in vant si ca nu au sens dar na acum voi in locul meu ce ati fi facut|?|ati trece peste|?|ati lasa totul in urma|?| v'ati preface ca nu sa intamplat nimic|?| eu nu cred.
Si totusi ce poti face|?|dinou NIMIC.
Vacanta asta a fost atat de ciudata din toate punctele de vedere si tot ce s'intamplat in ea se va termina ACUM voi uita tot ce a FOST si nu VA mai FII pt ca stiu ca nimeni nu isi va mai aminti nimic incepe scoala .
Vin alte probleme cele din urma vor fi uitate profesori noi poate chiar colegi noi prieteni noi ...si totul este nou UN AN NOU,in care poti s'te schimbi total dupa o vacanta ca a mea ca nimeni s'nu te mai recunoasca si s'nu repeti greselile care le'ai facut in anii anteriori.Dar hai s'trecem peste acum e soare afara deshii e toamna si eu stau incasa.Fotografiaza'ti viata si puneti'o pe un film cand vei fi destul de matur s'iti vizionezi viata atunci vei putea spune SUNT PREGATIT\A s'trec prin viata pana atunci ....vei fi un om ca mine care sufera si sufera si pune la suflet tot si il deranjeaza tot si incepe s'scrie crezand ca asa se va regasii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu